Regulamin PODOMEDIC Gabinetu Podologicznego Sandra Steege
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin ustala zasady korzystania z usług PODOMEDIC Gabinetu Podologicznego Sandry Steege nazywanego dalej Gabinetem.
- Klientem może być każda osoba dorosła lub niepełnoletnia pod opieką rodzica/opiekuna.
- Osoby powyżej 16 r.ż. mogą korzystać z usług Gabinetu samodzielnie po uzyskaniu pisemnej zgody rodzica.
- Klienci mają obowiązek zapoznania się z regulaminem i przestrzegania poniższych zasad.
- Gabinet mieści się przy ul. Cisowej 2 w Przywidzu.
Rejestracja na wizytę
- Gabinet czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00, z wyłączeniem środy, kiedy rejestracja jest możliwa w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 9-13.
- Aby umówić wizytę konieczny jest kontakt telefoniczny w godzinach pracy Gabinetu.
- Klienci zostają umówieni na wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie.
- Klient ma prawo poprosić o wpisanie na listę rezerwową w sytuacji gdy proponowany termin jest dla niego zbyt odległy. Po rezygnacji innego klienta z szybszego terminu, właściciel Gabinetu skontaktuje się z klientem z listy rezerwowej w celu zaproponowania nowego terminu.
- Klienci umówieni mają pierwszeństwo przyjęcia, obowiązuje wyjątek podany w pkt. 6.
- W sytuacjach szczególnych pierwszeństwo przyjęcia mają klienci, u których doszło do nagłego urazu, powikłań lub konieczna jest natychmiastowa pomoc.
- Podczas rejestracji konieczne jest podanie imienia, nazwiska oraz numeru kontaktowego.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do użycia numeru telefonu w celach udzielania informacji, przypomnienia o umówionych wizytach.
- Podczas rejestracji właściciel Gabinetu ma prawo wykonać wstępny wywiad dotyczący problemu, z którym zgłasza się klient w celu oszacowania czasu trwania wizyty.
- 10.W pewnych przypadkach klient może zostać poproszony o wysłanie zdjęcia stóp w celu wstępnego określenia problemu, z którym się zgłasza.
- Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.
- 12.Gabinet nie udziela konsultacji telefonicznych.
Przebieg Wizyty
- Klient zobowiązuje się do punktualnego przybycia na wizytę, w przypadku spóźnienia uniemożliwiającego wykonanie usługi, pracownik ma prawo odmówić wykonania zabiegu.
- W przypadku niewielkiego spóźnienia, zabieg zostanie skrócony o jego czas, jednak naliczona zostanie pełna kwota za usługę.
- Z racji charakteru wykonywanych zabiegów i braku możliwości perfekcyjnego oszacowania czasu wizyt, prosimy o wyrozumiałość w przypadku wystąpienia opóźnień. Jednocześnie informujemy, że dokładamy wszelkich starań aby wizyty rozpoczynały się planowo.
- Podczas zabiegu klient zostanie zapytany o stan zdrowia, zobowiązuje się do podania prawdziwych informacji.
Rezygnacja lub przełożenie wizyty
- Klient zobowiązuje się do poinformowania recepcji o odwołaniu lub chęci przełożenia wizyty min. 24 godziny przed jej umówionym terminem.
- Wizytę można odwołać telefonicznie, sms-owo, mailem bądź przez media społecznościowe, wizyta zostanie odwołana po potwierdzeniu odebrania wiadomości przez pracownika Gabinetu.
- W przypadku dwukrotnego nie odwołania wizyty i nie pojawieniu się o ustalonej porze następuje automatyczne uniemożliwienie umawiania kolejnych wizyt.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty 24h przed jej umówionym terminem, w wyjątkowych sytuacjach, jednocześnie zobowiązuje się do ustalenia nowego terminu.
Płatność
- Możliwe jest zakupienie bonu kwotowego/podarunkowego na usługę w Gabinecie.
- Gabinet obsługuje terminal płatniczy.
- Bon podarunkowy musi zostać okazany przy uiszczaniu opłaty, w przeciwnym razie należy opłacić zabieg gotówką.
- Bon podarunkowy jest ważny 6 miesięcy od daty zakupu.
- Orientacyjny cennik zabiegów jest dostępny na stronie internetowej Gabinetu.
- Cena zależna jest od stanu stóp oraz ilości zmian i jest ustalana indywidualnie podczas każdego zabiegu.
Reklamacje
- Klient ma prawo złożenia reklamacji po wykonanej usłudze od razu po wystąpieniu objawów go niepokojących.
- Klient zobowiązuje się do ustalenia wizyty kontrolnej w ciągu 2 dni od zgłoszenia reklamacji w celu rozpatrzenia jej zasadności.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną, gabinet zobowiązuje się do wykonania nieodpłatnej usługi korygującej.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań dotyczących wystąpienia reakcji alergicznych.
Bezpieczeństwo i higiena
- Narzędzia używane w gabinecie są sterylne bądź jednorazowe. Informujemy, że gabinet posiada własny ciąg sterylizacyjny wraz z autoklawem.
- Miejsce zabiegowe jest dezynfekowane po każdym kliencie.
Odpowiedzialność
- Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody materialne wyrządzone w Gabinecie, za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź opiekunowie.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie ani za rzeczy drogocenne pozostawione w gabinecie.
- Klient zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich zaleceń podanych przez pracownika oraz do pojawiania się na ustalonych wizytach kontrolnych (w razie takiej konieczności).
- Niezastosowanie się do postanowień Regulaminu lub udzielenie nieprawdziwych informacji wiąże się ze zwolnieniem z odpowiedzialności Gabinetu.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie z końcowego efektu usługi, w subiektywnej ocenie klienta, jeśli zabieg został wykonany profesjonalnie zgodnie z przyjętymi procedurami.
Postanowienia końcowe
- Informacje dotyczące RODO dostępne są na stronie internetowej Gabinetu.
- W Gabinecie obowiązuje zakaz palenia, również papierosów elektronicznych oraz spożywania alkoholu.
- Każdy klient ma prawo wglądu do Regulaminu oraz cennika usług.
- Wszelkie spory dotyczące usług powinny w pierwszej kolejności być rozwiązywane polubownie.